De samenwerking met het Koninklijk Mannenkoor Gruno uit Groningen smaakt naar meer. Deze samenwerking met als climax het gezamenlijke concert in de Lutherse Kerk aan de Haddingestraat in Groningen op 11 juni 2023 smaakt zeker naar meer. Samenzang, maar evenzo de individuele kooroptredens vielen erg in de smaak. Een kerk met een bijzondere uitstraling, mooie gebrandschilderde ramen en twee grote orgels. En dan die akoestiek! Fijn om daar te mogen concentreren. Nadien werd de koorleden een diner aangeboden.
bestaat 125 jaar in 2024
Warffums Mannenkoor