klaar voor de start
Optreden Warfumburen 15 juli 2024
125 jaar in 2024
klaar voor de start Op 15 juli trad het Warffums Mannenkoor op samen met het Gemengd Koor Usquert en het Huis-Tuin en Keuken Koor in de Woongroep van Ouderen “Warfumburen” in Warffum. De algehele leiding was in handen van Liesbeth van Hoffen met aan de piano Tatsiana Khaleva. Dit concert was als dank voor de gastvrijheid die het koor had ondervonden toen hun  repetitieruimte niet beschikbaar was door het Roakeldais dansfestival. Voor de pauze zong het Mannenkoor klassieke liederen die ook zullen worden uitgevoerd op het 125 jarig bestaan op 19 oktober a.s. Na de pauze een wat luchtiger programma met bekende nummers. Het publiek heeft erg genoten van het gebodene. Nogmaals hartelijk dank aan de Woongroep Warfumburen voor de voortreffelijke verzorging.
Optreden Warfumburen 15 juli 2024